Vecinii bata-i vina…………..

Acum ca s-a incheiat si Eurovisionul de anul acesta si votul pe considerente geopolitice este ca de obicei pe primul loc ne-am ales si noi cu un memorabil loc 17.Dar This Is The Life…nu poti sa-i multumesti pe toti dar se pare ca din pacate daca nu vom avea promovare in alte „domenii” nu cred ca in viitorul apropiat vom castiga si noi Eurovisionul.Oricum nu am sa comentez prea mult pe tema asta…..mie mi-a placut foarte mult melodia si imi place in continuare Hotel Fm si le urez bafta in tot ce vor face in continuare …si fara rautate am sa zic TRAIASCA PETROLUL(sper ca intelegeti ce vreau sa zic)….VA PUPACESC!!!

P.S:Nu mi-a placut deloc piesa Azerbaidjanului..nu spun ca nu au voce da mie nu mi-a placut….TO BE CONTINUED  sau ca sa subtitrez si sa nu dublez cum vrea Domnu Socaciu VA URMA…..VA PUPACESC

Lasă un răspuns

