„cum ar fi ,atunci cand sunt ORELE DE LINISTE sa ascult EDM la volum MARE????”

OK chiar trebuie sa ma descarc pentru ca nu mai pot!! Yupii am terminat clasa a 12-a …dar stai..mai am o singura groapa de sarit…BAC-ul!! Dar stai…incerc si eu sa invat dar se pare ca nu pot!!! OK am inteles fiecare dintre noi avem diferite gusturi cand vine vorba de muzica dar PE BUNE exista anumite ore care se numesc ORE DE LINISTE,iar eu doesc sa profit de acele ore pt a invata pt acest mic hop pe care il am de trecut!!Dar se pare ca am niste vecini foarte draguti care nu ma lasa!!  ………….Vreau sa inchei cu o intrebare pt cei care cunosc genul de muzica EDM ( genul meu Favorit de muzica) , cum ar fi ,atunci cand sunt ORELE DE LINISTE sa ascult EDM la volum MARE????  ( oare ar invata sa RESPECTE ORELE DE LINISTE)

                                                                                 Va pupaces!! :*

Lasă un răspuns

