Am dat acest titlu pentru ca doream sa fac  referire la faptul ca aceasta postare este continuarea la postarea de mai jos .Si oricum daca stam sa analizam cred ca titlul are legatura si cu ce voi scrie. Ca sa incep cu un eveniment destul de recent ,doresc sa imi exprim bucuria ,asupra faptului ca Simona Halep ( Google daca nu stiti cine este) a  urcat pe locul 14 in clasmentul WTA!!  Ca sa nu o mai lungesc ,am sa fiu foarte directa si voi continua sa-mi sustin afirmatia facuta in postarea de mai jos prin meciul „maretei” noastre echipe de fotbal Steaua care dupa ce a fost ridica in slavi si buzunarele jucatoriilor au fost umplute ,saracuta de ea sta atat de mandra pe ultimul loc din grupa UCL!! Deci,nu am nimic cu faptul ca baietii si-au prmit banii ,da stiti exista o vorba din popor „Dupa munca si rasplata!” si de aici deduceti voi ce vroiam sa zic.Repet,nu am nimic cu fotbalul ( imi place foarte mult fotbalul)  sau alte sporturi ( mai ales la care nu ma pricep si nu cunosc nimic despre ele) ,dar haide sa luam exemplu de la Tenis ,unde jucatorii sunt platiti in functie de cate meciuri castiga nu de cate meciuri pierd ( din contra daca pierd li se scade din punctele ATP)  sau nu sunt platiti inainte de meci indiferent ca ei pierd sau castiga!! OK  ,pentru moment atat am avut de scris ,voi mai reveni asupra acestui subiect dupa Turneul Capionilor de la Londra ,dar pana atunci am sa mai postez si alte subiecte si pana atunci va las cu o melodie foarte draga mie care va rog sa o ascultati chiar daca nu intelegeti ce zice( ascultati vocea si cautati traducerea ca sa vedeti mesajul) !!

Lasă un răspuns

