Am să  trec direct la subiect fără alte scuze sau specificaţii. Iar subiectul este…pam pam…Un alt film cu Dracula! Şi acuma în fundal se aud tot felul de onomatopee şi replici de genul-” iar filme cu vampiri palizi, plini de sânge şi puştoaice care se îndragostesc de ei”. Nu dragilor. Acesta este un film mai deosebit fata de celelalte filme/seriale proaste cu aceste personaje.

Filmul se numeste Dracula-Untold şi îl are ca şi actor principal pe Luke Evans ( Dracula-Vlad Ţepeş). Trebuie să menţionez că această postare este subiectivă şi dacă aveţi alte pareri sunteţi liberi să le postaţi.

Acum că am lămurit şi acest aspect să vă spun de ce îmi place acest film spre deosebire de restul filmelor cu Dracula, pe care le consider nişte tâmpenii.

În primul rând încă de la începutul filmului se specifică cine a fost Vlad Dracul – de unde vine numele lui, cine a fost el cu adevărat ca şi personaj istoric, cum a încercat să-şi apere poporul si familia de turci şi creştinismul. Se pune accentul pe partea sa umană, pe faptul că el şi-a sacrificat sufletul, devenind un monstru pentru ai apăra pe copiii oamenilor şi pe baiatul său. Aceste lucruri şi multe altele pe care vi le las voua să le descoperiţi, m-au făcut să zic: ” DA…este primul şi singurul meu film cu Dracula preferat şi este de acum şi unul din filmele mele favorite”

În al doilea rând îmi place faptul ca sunt folosite nume româneşti precum Dumitru sau Nicolae şi că s-a incercat reproducerea peisajului din Transilvania

Nu voi comenta efectele speciale pentru că nu ma pricep, dar din punctul de vedere al poveştii eu vă spun ca merită văzut acest film. Precizez că este singurul film cu Dracula care îmi place chiar dacă sunt conştientă că multe lucruri sunt făcute pe calculator, dar ce îl face un film care mi-a ajuns la inimă: faptul că nu se pune accent doar pe partea cu vampir, lilieci, suptul sângelui sau fata inocentă care se indrăgosteşte de el- ci se pune accent atat pe partea cu vampir dar şi pe partea istorica a lui Vlad Ţepeş, partea umană, partea adevărată! Aceste lucruri le văd pentru prima dată la un film cu Dracula.

Eu zic să vă uitaţi pentru că merită şi vă doresc vizionare plăcută şi sper să vă placă măcar un un pic din cât mi-a plăcut mie!

🙂  P.S-Luke Evans e un vampir/prinţ foarte aratos! 😀

Vă mulţumesc şi vă mai aştept!

Lasă un răspuns

