Gusturile nu se discută

Am să încep printr-o întrebare…Vi s-a întâmplat ca cineva să vă întrebe ce fel de muzică ascultaţi sau care sunt pasiunile/placerile  şi după ce i-aţi dat răspunsul acea persoană să înceapă să comenteze de parcă l-aţi înjurat? Dap…eu am dat peste o asemenea persoană acum câteva zile şi acest mic-mare incident m-a făcut să schimb subiectul postării din această seÎ

În general sunt obişnuită ca lumea să râdă sau să se mire când le spun care sunt pasiunile mele ( ca de exemplu sunt FOARTE pasionată de istorie-asta este aşa ca să râzi sau să te miri şi tu dragă cititorule) dar totuşi am crezut că acest obicei de a râde de orice lucru ţine doar până la o anumită varstă. Dar se pare că m-am înşelat.

Din păcate dar eu zic din fericire, nu putem să avem toţi aceleaşi gusturi în materie de orice ( muzică, modă, macare etc.) dar dragilor, să nu exagerăm şi să începem să comentăm sau sa râdem dacă cei din jurul nostru nu împărtăşesc aceleaşi obiceiuri ca şi noi. Să încercăm ori să-i apreciem aşa cum sunt sau pur şi simplu să-i ignorăm.

Nu intru în mai multe detalii pentru că sper că m-am făcut înţeleasă în doar câteva cuvinte şi oricum aceasta este o postare spontană pentru că iniţial am vrut şi m-am pregătit să scriu despre altceva.

Vă mulţumesc şi vă mai aştept! 🙂

Lasă un răspuns

