OK, înţeleg, trăim in sec.21-secolul în care cel care deţine informaţia bla bla bla este cel puternic. Şi da înţeleg că toţi vrem să fim la curent cu ce se întâmplă în mediul online…da ştiu pentru că şi eu imi verific facebook-ul de nu ştiu câte ori pe zi. DAR…mereu există un dar…totuşi există anumite situaţii când de dragul civilizaţiei-Dă-l încolo de telefon! Situaţii precum la bibliotecă când lumea din jur încearcă să citească sau să înveţe si dintr-o dată se aude un telefon şi un nesimţit care mai şi vorbeşte la el…în bilbiotecă -_-. Sau când ieşi în oraş cu iubita/iubitul, familia sau doar prietenii şi cică voi aţi ieşit să vă mai vedeţi dar voi vedeţi doar telefonul. OHOOOO şi cel mai enervant-LA OPERĂ/TEATRU/FILARMONICĂ! BĂ ( ca să folosesc un termen pe înţelesul tuturor) deja eu cel puţin mă abţin cu greu să nu le zic vreo doua de dulce celor care în aceste instituţii sacre ale culturii în timpul spectacolului stau enervant de mult pe telefon-să nu zic că se mai întâmplă să şi sune. (  recunosc că şi eu mai fac cate o poză, două dar dupa îl pun undeva şi uit de el până la pauză)

Poveste-pe 28.dec.2014 am avut plăcerea de a merge la Operă la „Voievodul Ţiganilor” ( jos pălaria-un spectacol în care am râs cu lacrimi la replicile lui Kalman Zsupan – nterpretat de fermecătorul Cristian Rudic- dar am savurat fiecare secundă din întreg spectacolul minunat) când …ce să vezi…şi credeţi-mă că am vazut foarte bine…la începutul actului 1 o lumină care venea de jos din sală-eu având loc ca de abicei la balcon (nu este o plângere, imi place să stau acolo în primul rând -se vede foarte bine-eu singură imi procur biletele în funcţie de spectacol şi chef 😀 )! Ce să fie, ce să fie? Da…un telefon care avea luminozitatea dată la maxim îmi bătea fix in faţă…mă…m-am gândit că poate la un momentat îl lasă în pace până la pauză.

Daaaah de unde…în timpul întregului spectacol el tot butona telefonul …la un moment dat cu greu m-am abţinut să nu arunc cu ceva de la balcon şi să-i zic câteva de dulce. Dar buna creştere şi obişnuinţa m-au ajutat să mă abţin şi să ma concentrez pe restul spectacolului minunat oferit de soliştii, corul şi baletul ORT. Staţi că la un moment dat şi cineva din spatele meu facea poze cu bliţul doar că atunci când m-am întors să văd cine, ce face, el repede şi-a retras aparatul şi a încetat.

Oameni buni…încercaţi în cazurile enumerate mai sus să vă gândiţi că nu sunteţi singuri şi din respect pentru ceilalţi din jur sau în cazul Operei/Teatru din respect pentru artiştii din faţa voastră ( pe care Dumnezeu i-a înzestrat cu răbdare şi înţelepciune  să nu vă zică ceva frumos de pe scenă în faţa întregii audienţe) să lăsaţi pentru un timp telefoanele că nu pică cerul dacă nu umblaţi non-stop pe ele! Sau macar daţi lumina de la ele mai mică ( sorry…nu m-am putut abţine 😀 )

Conlcuziile sunt  ale voastre pentru că nu vreau să o lungesc prea mult şi sper că am reuşit să exprim ce am dorit!

 

Vă mulţumesc şi vă mai aştept! 🙂

3 gânduri despre “Balada unui telefon enervant!

Lasă un răspuns

