Lacrima din tramvai!

Mergând spre Piaţa Libertăţii în „mirificul” -_- tramvai nr.2 am avut neplăcerea să fiu martoră la un sentiment trist.

Fiind ca de obicei foarte aglomerat tramvaiul am stat in faţă, de unde puteam să vad tot ce se întâmplă în tramvai şi analizând lumea îngrămadită dintr-o dată privirea mea se opreşte. Lângă geam, pe un scaun fără partener, stătea singură şi gânditoare o fată. Brunetă, nu foarte înaltă, cu ochii negri, nici prea grasă nici prea slabă. O fată cu un chip frumos…dar..totuşi îi lipsea ceva foarte important. Un zâmbet sau măcar o privire normală. Faţa ei frumoasă era acoperită de o tristeţe usturătoare pentru privire.

În sfârşit se mai eliberează şi mă pun intr-un colţ de unde pot să îi admir chipul. Sunt surprinsă! Pe chipul deja chinuit de tristeţe apare o lacrimă cristalină. Ea işi duce repede mâna acoperită de o mănuşă roşie la ochiul care nu a mai putut să se stăpânească şi lacrima dispare mai repede decât a apărut.

Oare ce o obligă să poarte această mască. Dezamăgirea, greşeala, boala, regretul, refuzul, epuizarea sau mai rău moartea sau singurătatea?!?

Tramvaiul se opreşte. Ea se ridică încet, dar nu coboară. Ne îndreptăm spre următoarea staţie. Işi fereşte privirea poate ca lumea să nu se molipsească de tristeţea ei. Coboară încet din tramvai iar eu imi îndrept o ultimă privire şi un ultim gând către ea…De ce ai ales această mască care plânge?

Păcat, azi este o zi superbă de iarnă!

VĂ MULŢUMESC ŞI VĂ MAI AŞTEPT!

smile-quotes

Lasă un răspuns

