„Îmi dau cuvântul”

Pe vremuri exista o vorbă sacră: „Îmi dau cuvântul”/”Pe cuvântul meu…”-care nu era doar o vorba, era ca un contract – ok erau şi excepţii că deh nu suntem toţi perfecţi…dar era o valoare.

Azi a rămas doar vorba! Sau eu tot tind să cred că mai există oameni care ca şi mine încă mai cred în valoarea cuvântului. Consider şi am fost învăţată că trebuie să ne respectăm cuvântul cât de mult putem dacă nu chiar 100% pentru că suntem nişte fiinţe comunicative şi cum ar arăta viaţa dacă tot ce îţi spun este sub formă de glumă sau minciună. Nu trebuie să semnăm un contract pentru ca orice îţi spun să te asiguri că va fi făcut. Lumea care mă cunoaşte ştie că sunt o persoană de cuvânt dar care aşteptă acelaşi lucru şi de la ceilalţi.

Eu îmi ţin cuvântul uneori chiar -şi în glumă eu vorbesc serios- dacă am spus că fac ceva mă voi da şi peste cap ca să reuşesc fac acel lucru şi acest lucru l-am dovedit şi de curând.

Am fost invitată să merg la un spectacol de teatru pentru că spre ruşinea mea am recunoscut că nu prea am frecventat în ultimul timp această instituţie culturală ( am fost şi un pic certată din cauza acestui lucru ^.^) . Dar chiar dacă atunci pe moment răspunsul meu putea să pară zis aşa ca să fie zis …eu l-am spus la cel mai serios mod. Aşa că mi-am cupărat bilet şi aştept cu nerăbdare să văd spectacolul „Oraşul nostru”.   VĂ MULŢUMESC ŞI VĂ MAI AŞTEPT! 🙂 

pizap.com14209213354111

Lasă un răspuns

