O gură de vin…

Mereu m-am întrebat dacă oare tot ce scriu fie că este aici sau în caietele mele pe care nu le bagă nimeni în seamă-sau poate care le ţin eu pentru moment ascunse- se datorează unei licori magice. Cică „Licoarea lui Bachus” îi zice. ( HEI-să fie clar-nu sunt beată şi nici nu vreau să vorbesc despre beţie în această postare).

Încă o gură de vin…

Un proverb armean spune că: „Vinul intră, secretul iese.” Deci oare el să fie de vină. Hmm eu totuşi cred că şi el are o mică vină. Sau poate este doar un ajutor de nădejde. Sau…of …aici se duce o bătălie deci …cred că o să iau încă o gură de vin.

Dar scrisul meu are multe influenţe şi chiar multe teme…inspiraţia bat-o vina. Viaţa cu bune ( bine şi uneori cu rele) este muza mea! O muză care zilnic ma provoacă să scriu despre ea…fie că este printr-o întâmplare sau printr-un eveniment/spectacol sau o persoană. Nu mă pot plânge.

Dar cu vinul cum rămâne. Şi el mă însoţeşte atunci când gândurile mele vor să fie scrise nu doar gândite. Stau şi ma uit la paharul cu vin şi îi admir culoarea de un roşu ca sângele şi gandul imi pleacă pe dealurile Cotnariului acolo unde am petrecut cele mai frumoase momente din copilaria mea la bunici şi unde……stai…vezi…deja doar trăgând o privire am început să-mi transcriu emoţiile! Deci cred că încă o să-l ţin lângă mine când am de scris ceva.

Şi oare totuşi „In vino veritas”?

Încă o gură de vin…stai…sa terminat…deci şi gândurile mele s-au terminat!

VĂ MULŢUMESC ŞI VĂ MAI AŞTEPT! 🙂 

179_1_wandtattoo_in_vino_veritas

Lasă un răspuns

