Şi încă zâmbesc

Aveam de gând să postez altceva dar m-am răzgândit în ultima clipă pentru că în ciuda faptului că sunt în plină sesiune şi mi-am permis doar doua zile în care doar câteva ore pentru a merge la Teatru am avut azi, duminică, parte de ceva minunat!

Am avut parte de o zi în care am râs/zâmbit de la primele ore ale dimineţii până în această clipă.

Şi încă zâmbesc!

Şi am realizat că nu am nevoie de lucruri măreţe pentru a zâmbi. Persoanele care mă cunosc ştiu că sunt o persoană foarte pozitivă, veselă care zilnic râde şi zâmbeşte şi îi molipseşte şi pe cei din jurul ei cu această „boală” minunată. Dar azi am realizat că această stare imi este dată de lucruri mărunte cum sunt un simplu „Mulţumesc” sau un zâmbet de la o persoană pe care o admiri sau doar simplul fapt că văd o floare frumoasă mă încarcă cu acest sentiment.

Şi încă zâmbesc! Chiar dacă este ora 00:50 şi eu mâine am examen.

Dar amintirea tuturor lucrurilor simple care s-au petrecut azi ( toate sub formă de simple vorbe şi gesturi) mă fac să privesc toate lucrurile zâmbind şi cu o privire pozitivă.

Deci concluzia este…oare chiar avem nevoie de lucruri măreţe pentru a ne reaminti să zâmbim sau putem să luăm o doză dintr-un lucru mărunt? Oare am uitat să zâmbim, să fim veseli şi pozitivi să ignorăm măcar pentru câteva minute. Să admirăm lucrurile frumoase din jurul nostru, să îi zâmbim unei persoane necăjite dacă nu o putem ajute sau doar simplul „Te rog frumos” sau Mulţumesc”. Eu consider că NU! Voi ce ziceţi? 🙂

Dar eu încă zâmbesc!

VĂ MULŢUMESC ŞI VĂ MAI AŞTEPT! 🙂

Lasă un răspuns

