Nivelul maxim de nesimţire a fost atins!

Ideea este următoarea…am nişte vecini grozavi…pardon..groaznici.

Mă…rezist cât rezist dar am şi eu o limită. Oare care este gradul maxim de nesimţire permis în blocul acesta. Mereu am declarat că nu imi place să stau la bloc din diferite motive iar unul dintre acestea este că poţi să ai nenorocul să te înconjoare nişte fiinţe greu de suportat. Ok..şi la casă ai vecini dar nu sunt lipiţi de tine.

Să o luăm cu începutul.

1. NUUUU POT SĂ ÎNVÂŢ SAU SĂ DORM! – de când am început să am teze sau mai nou examene la facultate înţeleg ce înseamnă să respecţi orele de linişte. Nu am pretenţia să ştie când am eu sesiunea de examene dar măcar în acele ore de linişte în care ar trebui să fie linişte vreau să şi eu să profit de ele şi să învăţ, odihnesc sau pur şi simplu vreau linişte. Să nu zic că la ore înaintate seara unii fac „dansul ploii şi incantanţii la zeul somnului”!

2. ÎMI DĂRÂMĂ APARTAMENTUL– da….ai citit bine! De când mă ştiu eu în bloc in fiecare lună sau hai, o dată la dou-trei luni cineva bocăne, sparge, construieşte ceva şi deja la un perete din camera mea a cazut varul şi au apărut crăpături.

3. TOATĂ LUMEA ESTE REVOLTATĂ DAR NIMENI NU FACE NIMIC– cred că de enşpe mii de ori am spus la şedintele pe scară/bloc „Oameni buni hade-ţi să renovăm blocul că la fiecare ploaie puternică se infiltrează apa în casă şi se formează mucegai” ….dar noooo…ei discută despre cum să schimbe uşa de la intrare ( care e perfectă nu are nimic) sau alte tâmpenii sau încep să se certe şi din subsolul beciului vine un miros să nu zic ahaaaa şi cel mai tare este că în fiecare lună cineva este inundat de altcineva pt că instalaţia sanitară a blocului este foarte veche şi se tot sparg ţevile. Cred că într-o zi o să se sparga o ţeavă de la WC şi atunci poate o să le vină minţile în cap la toţi.

3. AMBROZIAaaaaa O_O…..suntem două persoane în bloc super alergice la această plantă şi am specificat dar neeeeh …anul trecut era mai înaltă decât mine.

4. VECINII (NU) SE  SALUTĂ ÎNTRE EI-aici nu comentez că se deduce.

Şi lista ar putea continua cu faptul că atunci când cineva gateşte ceva super puturos nu dau drumul hotă sau geamuri ci la uşa de la intrare şi vă imaginaţi ce miros e pe hol şi vine şi în apartamente. Sau că vara ţinem geamurile de pe hol închise şi iarna le deschidem la maxim ca să se facă curent pe scară şi in apartament. Sau că cineva tot ia tabelul cu întreţinerea şi uită sâ-l mai pună la timp …ohooo şi apropo de întreţinere…heehee unii mai şi declară mai puţin că deh suntem alţi fraieri care plătim ( 4 pers. -2 m cubi de apă caldă -_- şi ei sunt fiţoşii blocului) sau uită să plătească toată întreţinerea şi RETIM-ul nu ne ia gunoiul şi restul vă imaginaţi.

Cpncluzie: cu fiecare an ce trece blocul asta se prosteşte din ce în ce mai râu şi eu cel puţin am ajuns la capătul răbdărilor şi nu mai pot să tac.

VĂ MULŢUMESC ŞI VĂ MAI AŞTEPT! 🙂 

5346110829_61538818_neighbors_xlarge_xlarge

Lasă un răspuns

