Devenim satanişti dacă ascultăm rock?

NU…

Zilele acestea în urma tragediei ce a avut loc in RO eu am fost mai mult persoana din umbră. Am urmărit atent subiectul, am comentat în cercuri restrânse şi am fost solidară aşa cum şi cât am putut eu. Dar legat de un singur lucru nu pot să tac….deci gata…azi în urma unei discuţii cu o doamnă simpatică ( sau nu prea)  mi s-a pus capac.

Bă fraţilor…lăsaţi muzica rock în pace şi la fel şi pe cei care o ascultă. OK…recunosc nu sunt de acord cu  toate genurile de rock, dar nu înseamnă că trebuie să-i băgăm pe toţi în aceeaşi oală.

Sunt indignată…pentru că şi eu ascult acest gen de muzică şi nu mi-au crescut peste noapte coarne sau mai ştiu eu ce alte părţi din animalele de la bunica din ogradă.

Sunt indignată…artiştii pe care îi ascult nu fac ritualuri care mai de care desprinse din filmele de groază, ba din contră trupa rock cea mai ascultată de mine are trei membri care sunt chiar cu picioarele pe pământ şi ajută animalele şi oamenii. ( pt curiosul care roade osul- vorbesc despre Thirty Seconds to Mars)

Sunt indignată…pentru că lumea vorbeşte…că deh de aceea are gură …dar din păcate mulţi vorbesc doar ( pauză să nu spun ceva urât). Mulţi vorbesc aiureli şi nu se gândesc că nu la toate concertele de muzică rock, lumea se taie, spânzură, injură, calcă în picioare, beau sânge sau alte lucruri din imaginaţia lor bogată şi cam bolnavă. Întâmplare de la concertul Thirty Seconds to Mars de la Bucureşti- pentru că a trebuit să aşteptăm în soare în mijlocul zilei să intrăm lumea nu făcea schimb de fluide interne. Ba din contră…împărţeam apa, umbra şi evantaie între noi, oameni, care nici măcar nu ne cunoşteam.

Sunt indignată…pentru că atunci când aud astfel de remarci sunt şi eu automat băgată în aceeaşi oală, pentru că şi eu ascult muzică rock ( vezi listă de la sfârşit) şi nu sunt aşa cum spun mulţi că sunt cei care ascultă acest gen muzical. Ba din contră pentru cei care mă cunosc ştiu că sunt şi o mare devoratoare de operă sau de muzică electronică.

Cei care comentează nici măcar nu ştiu că şi ei ascultă rock, atâta timp cât se duc şi umplu sălile la concerte gen Holograf sau Vunk.

Deci nu mai judecaţi că poate nici nouă nu ne plac horele dar nu zicem că faceţi cercuri satanice şi incantanţii. Învăţaţi să vedeţi că DA, orice turmă are o oaie neagră dar restul sunt albe.

lista promisă mai sus şi să vedeţi că nu toată muzica rock este la fel ( The Script, Bon Jovi, Pynk Floid, The Rolling Stones, Thirty Seconds to Mars, Imagine Dragons, Muse, U2, Kings of Leons, Coldplay, Cargo, Biffy Clyro, Lawson etc.)

SO…

keep-calm-and-listen-to-rock-music-7 Că nu muşcă! 😛

VĂ MULŢUMESC ŞI VĂ MAI AŞTEPT! 🙂

Lasă un răspuns

